Saturday, March 05, 2011

semalam juga harini

dah almost tige minggu aku tak online. baru semalam dpat online but baru harini dpt hupdate belog. hee~ semalam online kejap sebelum pergi tusyen. dah plan nak buat esei yg cikgu suruh buat tue time online. tapi bile dah bukak mukabuku, mmg tak kemane la esei tuh. apetah lagi diganggu gugat oleh sorang mamat slacker nih. then, malam teros bukak lappy and menaip dengan bahagianye sampailah tetibe ade sorang 'akak' nih tegor aku. oke, aku sebenarnya kureng caye yg dia tuh 'akak'. aku tak rase dia perempuan. tak ke rase kepelikkan bile a girl mintak num another girl yg dia baru kenal ? then, boleh pulak 'akak' tuh ajak aku keluar. kesengalan betol, biasenye guyz je yg buat bende2 kejadah nie sume kan. so, aku anggap je 'akak' yg chat dgn aku tuh FAKE.


dunie mukabuku nie bukannye boleh percaya pon kan. sekarang nih ramai dah yg buat mukabuku fake. org yg buat mukabuku fake nie kan mmg kurang asam garam betol. tak baek tau menipu. kalau nak menipu orang laen tuh, takpe la jugak. nie kau tipu aku. aku nie dah la sengal pastu melayan je. to makhluk Tuhan yg da buat or berniat nak buat mukabuku fake tuh, insaf-insaflah ye. ingat best ke kene tipu ?


akhirnya, esei aku siap jugak. tue pon siapkan kat tusyen. tadi tak rase mcm tusyen pon sebabnya tak belajar. just buat karangan gune lappy. amir mmg tak boley bla. orang suroh bawak lappy, dy pegi bawak dslr. pastu dapat gune lappy ckgu yg ciut miut pulak tuh. and tadi, aku balek lmbat gle. kol 4 baru ayh amek. haih, jenuh tunggu taw. siap kene usik dgn ckgu yazid pulak tuh. 'kau tak siap keje ? kau diri kat situ. kau nampak tak akak berdue tuh berdiri ? tue pasal tak siap keje la tuh. yg abang tuh pulak dah pengsan due kali, tue yang kesian. bagi dia duduk' ckgu ckap gitu kat sorang budak nih yang tak siap keje tusyen. yg duduk tuh amir. yg berdiri tuh pulak, aku and mira. haha. aku and amir dah gelak-gelak je.


balek tusyen je, ayh ajak makan cendol. nie adik aku la nih. suke sgt cendol india tuh. mase tnggu cendol tue siap, aku pesan kat adik aku. 'jangan tambah eh. kaklong tumbuk kang'. haha. jahat kan aku ? takpe, dia dah terbiase. hehe