Thursday, March 24, 2011

aku yg tak duduk duduk di MssD :]

salam :)

Harini aku, Intan and Nurin pergi MSSD. mcm biase lah kan, kalau ade Intan mesti tergelak je. mase ontheway pergi stadium tuh, kteorg (actually Intan and Nurin je. haha) agak menyindir seorang budak nie as dia pakai baju lengan pendek. aku tak kesah la kau nak pakai lengan pendek ke panjang ke or takde lengan baju sekalipun but agak" lah. and maaflah kalau anda, budak" tadi tuh terase. hanya menegur mane yg rase patot je.

then, sampai sane berdiri kat tengah panas tuh sebab nak tengok budak" marching. ade tuh cantik, ade pulak yg terabur gile. yg paling tak boley bla, ade one school nih (sape yg pergi, korang taw lah skola mane) budak"nye bawak sekali botol air mineral and sapu tangan. haih, serupe je mcm kau tak kawad weyy. ade jugak due tige skola yg tak marching LANGSONG ! diorang jalan je, nak buat catwalk la tuh. dan kami kami yg melihat anda telah bertindak sebagai pengkritik juga juru ketawekan performance anda. haha (sebenarnye aku pun spesies je dgn korang. haha )

sebenarnye kteorg pergi mssd tuh bukan nak mencari PAKWE or BAKAL MENANTU PARENTS KAMI. tidak sama sekali ! kteorg pergi hanya  utk melihat tigs band buat performance and kawad aswell. so, after kawad kteorg terus menapak ke sekolah dan konon"nye nak pergi kawad tapi terbuat drama pulak. tak payah cerite drama ape lah. tak baek je. huu~

addmsg : aku tak gemar and menyampah kalau org terjerit terpekik macam dunie nie dia yg punye. sorry la, tapi kalau terase nak jadi tarzan, silalah daftarkan diri kat hutan simpan yg berdekatan. saya pasti melawat anda. terimekasih :)

love,
TIERA