Friday, April 22, 2011

hari yang memenatkan :)

salam,


harini aku tak masuk kelas kecuali kelas physics. tu pun dah terlepas satu mase. aku ponteng kelas ke ? eleh, kalau ponteng kelas pun bukannye ade sesiape yg kesah. haha. tapi aku kan budak baek, mane ponteng kelas. (perasan) aku pergi dewan jubli intan la. tengok budak pantun dari SMK PENGHULU SAAT lawan dengan budak SMK SRI GADING. mase dpt tau nak pergi dewan jubli semalam, happy nak mati. sebabnye, aku memang nak tengok diorang berlawan. dan memang tak dapat dinafikan lagi lah bahawasanya SMK SRI GADING memang terbaek. kteorang dah pakat nak support SMK PENGHULU SAAT as kteorang masih tak puas hati dengan diorang. aku pun taktau sebab ape. *jeles la agaknye HAHA

haa, camni la posisinye time berpantun.


dalam pukul 8 lebih baru pergi. alah, dewan jubli tuh dekat je kutt dengan sekolah. jalan kaki pun boley. ontheway na pergi sane, ckgu suruh rakam. memandangkan camera aku tak boley amek video, gune camera intan. mulemule tuh tak tau camne nak amek video gune camera intan. tapi lepas digodeh oleh mai dan ckgu, akhirnya dapat jugak. so, sepanjang pantun tuh kteorang rakam. kononnye ! sekali memory full. tuh oke lagi lah kan. yg kiteorang rakam pun masalah jugak. suarenye tak jelas LANGSONG ! haha. then, sasaran untuk dapatkan video pantun tu ialah 'abang' Ajak kite. tapi tak dapat yg full sbb dia cakap memory camera ckgu dia pun full. haha. memang nasib lah kan. :)


mase kat dewan jubli tuh, nothing special nor weird yg berlaku kecuali mase aku tegur si Ajak tuh. fine, tak nak cerite pasal tuh sebab malas plus tak berfaedah pun. *macam lah ape yg aku cerite semuanye berfaedah.


then dalam pukul 11 kteorang balek sekolah. after sekolah, aku tak balek rumah. aku stay lagi kat sekolah sebab aku nak tengok diorang buat performance drama kat dewan jubli lagi. so, stay lah sampai pukul 3. ingtakan kteorang dah lambat. rupe-rupenye takde sape pun yg dah sampai. kosong lagi dewan tuh. abg yg jual buku and urusetia mestilah ade kan. tapi penonton dari sekolah lain takde. mase kat dewan jubli, aku sangat sangat takde mood. mybe aku penat and mengantok. lepas tu aku fikir aku ade tusyen lagi pukul 5. memang lah sangat penat dan boring.


drama diorang memang best. tapi props tak cukup plus suarenye sangat kuat sampai menyakitkan telinge aku. overall memang oke. suke abu berlakon. comel je ! pukul 4 lebih mama bagitau takk tusyen. yeay ! terlepas satu beban. dah lah homework tusyen tak siap lagi. haha, 


yang pakai baju merah tuh ( Seri Nadia ) buat persembahan - menyanyi 

5 pm baru aku balek. memang lah penat dan saket kepale dan lapar sangat. tak makan berat sejak pagi. :( 


malam nie memang la syok kan. sebab aku telah membuli senior. ohh, bukan senior aku tapi si Ajak tuh. HAHA. suke gile. tue lah, pemalu konon. kan dah kene. lepastu minat kat artis kan ? kene buli lagi. tapi aku baik tau. dah bagi info yg penting. membantu sesame insan lah kan. HAHA =P apetah lagi ade intan join sekaki. memang masak la kteorang kerjakan Ajak. ala, bukan selalu aku kenekan dia. baru sekali. tapi bukan yg terakhir lah. pasti ade lagi sesi yang seterusnye. haha. aku tau dia memang bengang dengan aku sebab membuli dia. oke la, sory again haa. lain kali buat lagi =P 


Nurulfatin Atiqah, Nur Intan Raihana and Nurmaisarah

oke, tu je kutt. aku dah penat. tak rehat lagi dari tadi. dahla besok ade lisan bahasamelayu. memang  nak mati lah kan. mengharap yang terbaik untuk besok. :) 



yang berpenat lelah,
tierakhairulzaffri