Monday, January 10, 2011

macam macam lah kau ni !

holla ! holla !

lame dah tak berblogging. since masuk form 4 nih, maken buzy nampaknye. dann maken maken buzy with tuisyen. orang ckap form 4 nih honeymoon. ye ? rasenye takde je istilah tue. kalau dulu time form 3 takde la se-buzy nih. padahal nak amek pmr tuh. nie belom jdy calon spm pon dah buzy gile. haih -.-

dah masok two weeks aku bergelar bumians. seyes, beza gle budak bumi and budak pluto. cm langit and bumi. tak boley dah na jerit suka suki + ckap cm stereo + merayap kat dlam claz cm dolu dolu. mish pluto damn much ! bile masok claz perst nih semua kene cepat. actually, tak semua budak 4 bumi tuh yg buat kerja cepat. cume 'dia' tu la. buat aku seram sejok tengok dia. dapat je teros settle kan. mmg la bagos kan. tapi cepat gile. ish, ta boley la. aku nih dah la cerewet. before buat sumthing tuh msti pikir - mane yg oke, mane yg senang, mane yg tue, yg nie... tapi dia ? buat je teros. takde pon na pikir tue ini. senang betol hidop dia. =.= DAN ble masok claz yg sememangny dikonker habes oleh pengawas nih, maken terbatas la xtvt aku selame nih ! huhu baru makan gulegule, dah kene ehem ehem. adess ! dia jeles kutt coz aku dpat mkn, dia kan ta boley. haha tapi, tue hanyalah pengawas yg berdedikasi + takot dose. prefect berdue tuh pulak, yg dudok sebelah and blakang aku mmg bussiness partner aku. sesame buat xtvt tue. hee~ tapi, sekarang nih tggal sorunk je. biela da pindah tempat. kan aku dah ckap ? ckgu mmg tak kan kasi kite dudok together-gether. tapi tak pe, ily ade. dia kan salah satu partner aku. haha. 

oke. tuisyen dah start ahad-9 jan iaitu semalam. DAN semalam adelah hari bengang ! dri pagi smpai la malam. bengang. grrr~ tak payah lah cerite. berbelit. menambahkn bengang aku pulak tuh. eh, kat tuisyen PA smlam ade sorang mamat nih. poyo habes ! aku takde la menyampah sgt tengok dia tapi mai, ye kutt. budak tuh ntah pape je. aku tau la aku belom blaja PA lagi and aku tak amek perdagangan. tapi kau ta payah la nak ckap bende yg debit-kredit tuh kuatkuat. aku tau lah. kan ckgu dah ckap. kalau kau nak parroting ckgu pon, ckap la pelanpelan. kan lebey afdal ! malam tuisyen add math. well, setakat yg baru belaja nih. besh ! i loike <3

aku tak boley makan pedas + kicap + telor + asam ( yg nih aku mmg ta kesa sgt. aku tak suke asam. tue yg jdi kurang asam. hee~ ) sebab ? penyaket gatalgatal nih la. tak tau la sejak bile ade kat badan aku. tapi yg pasti sangat gatal and kluar merahmerah. mulemule tuh ingt kan penyaket taon lpas. so, pergi je la hospital. dapat due injection. kiri. kanan. then, after inject tue oke la sikit. tapi abg tue inject saket tau. smpai tak boley angkat tgannye sebab kebas. terpakse makan pakai tgan kiri. huhu besoknye ingat kan dah oke, pergi la skul. tup tup time meeting rumah sukan, timbul balek penyaketnye. dah mcm berok je. tergaru sane sini. mmg terok la. lebey terok dari sebelomnye. mama bawak pergi hospital balek. dpat lagi injection. tapi belah kanan je and nurse tue inject tak saket langsong. besh. ble da dapat 4 injection in 2 days, ingatkan da baek la. rhupe2 nye tak. mama bawak pergi jumpe sorang wak nih pulak. wak nie sempoi la. wat aku senyom je. suke buat lawak tempatan. then, wak tuh just bagi air + kapor + limau + minyak + garam. and dibekalkan jugak pantang larang. and setakat nih, berkesan. takde dah terkerok kerok mcm berok. alhamdulillah.

eh, rasenye dah banyak aku membebel. mate pon dah nak rest. sampai sini je kutt. adios~

by,
  TIERA