Saturday, January 29, 2011

KHAIRUNNISA NABILAH BINTI SUBARI, nie untok kau !

semalam aku nanges. sumenye sebab BIELA. kau jahat taw. kau buat aku nanges. dah la kalau aku nanges, aku tak boley nak stop. 

biela nak pindah skola. dia nak masuk semesra. i jeles dengan u taw. tapi bukan sebab tue aku nanges oke. sedih sangat. aku dah cakap kat diri aku awl" lagi. AKU TAKNAK NANGES. tapi nanges jugak bila biela nanges. aku tak boley nengok kau taw. aku mesti nak nanges. mase aku hug ily, aku tak nanges pon even ade jugak la terase nak nanges. tapi bile hug ko, air mata aku teros turun. macam air paip taw. time ko ckap jgn lupe ko etc... aku tak boley nak ckap pape da. dah tak terkeluar pape pon. otak aku kosong gile. 


biela, aku tak tau nak kasi kau ape. aku bagi buku tue je. takde maksod pape pon. tapi aku nak bgi sumthing yg bley buat kau ingt aku, so tue je la yg boley bagi. nak bagi yg mahal", aku tak berwang. kau jage buku tue baek2 tau. kau jangan lupe aku taw. kalau ade story ape", bgtau taw. aku sayang kau ! <3


seyes, besh cgt kawan dengan kau. sepanjang kite jdy kawan kau selalu je happy. jarang sgt aku nmpak kau marah or nanges. bile smlam kau nanges, aku pon nanges taw. lepas nie, jgn nanges taw. kauu tue dah la putih, bile nanges dah mcm badut. merah je hidung tue. hee~  biela, thanks eh. kau selalu buat aku happy dengan lawak antarabangsa and sengal kau tuh. lepas nih, dah takde yg na buat cm tue. ( biela, aku nanges lagi ! ) aku kan terase di-protect bile dengan kau taw. aku pon tataw kenape. mybe sebab aku lagi kecik dari kau kutt. hee~ lepas nih, dah takde orang yg sebok nak promote yongpeng. untong taw yongpeng dpt promoter cm kau. haha. 


kau ingat tak time last year ? aku duduk sebelah kau. bile ade masalah je, aku story kat kau. kau selalu suruh aku relax je and jgn pikir sgt. lepas tue, kau buat lawak and story bende yg besh" kat aku sampai aku pon lupe ape masalah aku. thanks beb ! kau tue prefect, tapi broke the rules cm aku jugak. kau memang sempoi. kite selalu bebual kat belakang. selalunye aku lah yg ajak kau bebual. padahal time tue kau nak belaja. aku cakap jugak. last" kene marah dengan cikgu. paling aku ingat time kene marah dengan puan muniza. kau bengang time tuh. kesian kau kene marah sebab aku. sorry beb ! :( kalau time geografi, kau suke berdebat dengan cikgu, kan ? hobi kau tuh. haha kadang" aku join sekaki. 


beb, sorry taw kalau sepanjang aku berkawan dengan kau, aku dah buat kau terguris + terase + termakan hati kat aku. aku nie mmg lepas je sumenye. takde pandang kiri kanan depan belakang. aku nak mintak ampun kalau selame nie aku ade teramek pape + terkutok kau. aku sayang kau sangat sangat. kau jangan lupe aku taw. and ingat ape yg kite deal. bile balek je. kau jumpe aku. tuntut segala ape yg kau nak tuntut. lastly, nak ckap lagi sekali.  
AKU SAYANG KAU, BIELA ! :')