Saturday, December 18, 2010

kalau la aku takde iman ........

olla ! assalamualaikum.

lame tak up-date blog ! dulu mase takde blog, rase cm banyak je yg nak tulis. bile ade nih, takde pape pon rasenye yg nak taip. haha =D
oke, skarang nie aku betol2 tak paham dgn diri aku. kenape la senang sgt air mata nak keluar ? sikit2 mengalir je. kan air mata tuh berharge, nape la suke sgt membazir ? agaknye sebab hormon yg tunggang langgang nie kot. ye la, prempuan. mmg hormon always tak stabil !

hari nie, mmg tahap marah aku di kemuncaknye bile ad **LI** yg nak maty + itam + burok + hine + keji + bu****it yg nengok aku. bukan setakat nengok je ! dy ade cakap sumthing yg tak boley dikenal pasti (disebabkan keturunan  GTH dy warisi tuh ) kalau nengok biase2 tuh, boley consider jugak la kan ! nie kalau dah sampai ikot + dekat dgn aku, mane boley aku tak marah ! mmg SEXUAL HARASSMENT betol ! gile punye orunk ! aku tak kacau kau, kau tak payah la menyebok + nengok aku ! kalau aku ade black belt, da lame MA***S kau taw ! GERAM ! rasenye nak je aku tikam2 dy. kalau dah takde iman, dah lame kot ajal dy dkat tangan aku ! huh !

aku sangat2 risau pasal result PMR yg dah nak kluar. brape la yg aku dpt nanti ? agk2nye aku nanges tak mse amek result nanti ? aku nak sekolah ape next year ? nak amek aliran ape ? cmne idop aku nanti kalau aku pindah sekolah ? huargh ! due tige hari nie, soalan tue je yg aku pikir ! disebabkan soalan tue + msalah2 yg bermain2 di kpale otak aku nih, aku dpat headache yg terok tdi ! gile punye berat nak angkat kepale. macam2 la yg berlaku hari nie. rasenye hari nie adalah hari yg terok dari semalam. it shouldn't be that way ! huhu :]



by, 
TIERA