Wednesday, December 01, 2010

KELAS BAHASE

olla !

huish, maken buzy la aku sekarang nie. cuti2 nie sepatutnye aku stay kat umah and buat keje terhormat yang sememangnye almost sume dax sekola buat time nie - menganggur. tapi lain pulak jadinye. mama da daftarkn aku masuk kelas bhse - english. mmg la dari awal tahun lagi aku berazam nak masuk kelas bahase. tapi ta sangke pack gle schedule nye. ingatkan relax2 je. adoy !

hari nie da start kelasnye. tadi cume 2 hours je. next, next, next day, dari pukol 10am sampai la 5pm. tengok ! 7 hours dok tercongok kat situ. macam sekola kan ? cume bezanye, pakai baju biase - jeans, tee, tudung and tak payah bangon awl2. coz kelas mule pukol 10. haha. kan bagos kalau sekola buat macam nie. ape je la agaknye yang aku belajar sampai 7 hours tue kan ? ish, mintak2 besh la. huhu, :]


by,
TIERA